MIKA

2009-06-11
12:51:11

2009-06-11
God dagens.

Börjar med att berätta om gårkvällen.
Kom till avslutningen runt 20-tiden, då var det inte så mycket folk där, och jag gick en tipspromenad som gick runt i lokalen. Kom förövrigt tvåa i den så jag fick mig en colaburk. Jag och Eva-Lena spelade lite bowling sedan, men efter första serien så bytte hon ut henne mot min bror, så vi spelade en serie. Det gick inte så bra för varken honom eller mig.
Sen efter ett tag blev det mat, och gud så gott det var, grillad fläskkarré med potatissallad och sallad. Jättegott, och jag tog med en köttbit och potatissallad till mamma, som hon fick gratis. Sen satt jag och ritade lite halvt oseriöst, och hjälpte personalen med lite olika saker, typ fylla på saker, sitta och se ifall folk kom och skulle ha mat, osv. Mja, det var väl kvällen. :)

Idag vaknade jag 10.30 av att min hund Sunni låg bredvid mig i sängen och myste. Vi låg kvar i sängen i en kvart ungefär och bara myste, sen gick vi upp, släppte ut Sunni och Bira på bakgården (ja den är inhängnad), och jag satte mig vid datorn en stund, och sedan började jag städa mitt rum, och det gick både fort och bra. Otroligt hur fort det går att städa ett litet rum. Eller ja så jättelitet är det inte men ändå.
Och nu vill jag måla nån keramiksak. Helst en drake eller något. Har inte gjort det på hur längesen som helst.
Får se om min mamma kanske vill köpa en åt mig, hihi.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: