MIKA

2009-03-20
07:23:03

2009-03-20
God morgon. Idag är det fredag, och det är inte lika soligt ute som det varit de andra dagarna, ganska molningt idag faktiskt. Men men, det kan ju spricka upp och bli fint idag också, om man har tur :)

Idag ska jag först till skolan, sen hem och kika om jag fått avin till mina skivor, och isåfall hämta ut dem, sen åka direkt till Borlänge, och vänta på att tåget hem till Malung ska gå. I helgen ska jag försöka umgås så mycket med mamma som möjligt, och på lördag kväll har jag ställt upp som barnvakt till mina brorsöner.

I skolan idag blir det först MPR, denna gången med spelutveckling. Kul kul :D
Sen blir det engelska, då jag ska prata med Andy i ca fem minuter, och tänkte snacka om Barack Obama. Varför vet jag inte, men men, så länge jag babblar så lär det ju vara bra.
Sen är det mediekunskap, då vette tusan vad som händer, jag ska få ett papper med anteckningar, sen vette tusan.

Nej, nu ska jag fortsätta att se Spin City och sen dra mig iväg till bussen.

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: