MIKA

2009-05-18
18:50:12

2009-05-18 ,haha jösses.
Tjo!

Skola  idag, helt okej.
Drog vidare till Borlänge, följde med Angelica hem en snabbis när hon skulle hämta och lämna en film, så kikade in hos både henne och Ida, finemang!
Sen drog jag och Angelica ner på Kupolen och glodde, sen blev vi hungriga som fan och satte oss på McDonalds och käkade.
Och bredvid oss sitter ett gäng 12-13åringar, och viftar med cider. Och den cidern var ta mig fan inte alkoholfri.
Vad har hänt med världen? De satt seriöst och viftade uppmärksamhetskrävande med de där cidrarna i händerna, inne på McDonalds, på en måndagseftermiddag.
Där, damer och herrar, har vi framtidens befolkning i ett nötskal.  Jag och Angelica visste varken om vi skulle skratta eller gråta åt det. Men vi hade en god lust att både loska i deras dricka, samt hälla den över huvudet på samtliga i gänget. USCH!

Jag blir så deprimerad av sånna där saker >_<

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: