MIKA

2009-05-27
16:35:08

2009-05-27, städat.
Hejsan.

Idag har varit en hyfsat bra dag, med bild som första lektion. Lektionen efter den, Engelska, så gjorde jag mitt muntliga nationella prov, och det gick super. Lektionen efter den, Mediekommunikation, så tittade vi på The Shining, och Johan tog ut oss en och en för att berätta vad vi fått för betyg på senaste inlämningsuppgiften. Gick också super, VG fick jag på den så. Imorgon ska vi fortsätta se på The Shining samt få veta vad vi har för betyg på hela kursen. Spännande.
Imorgon kommer även min mamma till mig, eftersom jag ska ha utvecklingssamtal på fredag morgon.

Just nu sitter jag och har precis slängt i mig en caesarsallad, och innan dess städade jag hela lägenheten. Så grymt skönt att få det gjort.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: