MIKA

2009-05-28
15:18:28

2009-05-28
Hejsan!

Dagen idag var helt okej, vi såg klart på The Shining på första lektionen, och jag måste säga att jag tyckte om den filmen. Den var störd men jäkligt bra. På samma lektion fick vi veta vad vi hade för betyg i kursen Mediekommunikation. Har VG, och är grymt nöjd med det. Sen hade vi svenska, och då skrev jag klart rapporten och mailade in den. Skönt, bara provet på tisdag kvar nu! Jag hoppas att jag får minst VG på det.
Hm, och jag har kollat över och chansat lite på vad jag ahr för betyg, med hjälp av vad jag fått för kommentarer om mina arbeten osv, och måste säga att jag har överträffat mig själv, mmhm. Oh well.

Väntar på att mamma ska ringa och tala om att hon är påväg till Borlänge där jag ska möta henne, sen blir det väl att lalla runt på Kupolen och sen vet jag inte vad som händer.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: