MIKA

2009-10-05
13:26:01

2009-10-05
Hejsan.
Sitter i skolan och har naturkunskap. Det suger, jag, helt ärligt, avskyr vår lärare. Hon skriker så man får ont i öronen, och man blir sur, grinig och får huvudvärk. Kärring..
Håller på att skriva massa skit om biologisk mångfald, och jag fattar inte ens en femtedel av allt jag läser. Ska försöka skriva med egna ord också. Jo men tjena. Bah.
Efter denna lektion är det samhällskunskap, sen ska jag nog hem och lägga mig i sängen eller soffan och sova ett tag. Känns så nu iallafall.
Vet ni mer vad som suger? Vår psykologi var inställd, så hade håltimma från halv nio till 12.10. Kul. Att de inte kan börja skicka ut mass-mail eller mass-sms så man får veta det innan man åker till skolan. Jag hade kunnat fått sova tills tio, halv elva idag.. :( Mika är sur just nu.
Nej, nu ska jag väl fortsätta att inte fatta ett skit .
// Mika
P.S.
21 månader idag.
Det är det enda positiva med denna dagen, att veta att jag har dig A.
Mig löv dig.
Alltid. <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: