MIKA

2009-09-18
20:51:46

2009-09-18
Hellu!

Nu är det äntligen fredag, och den har spenderats i skolan, på ett gå och i badhuset här hemma i Malng. Först träning nere på gymmet, sen lite bad, tillsammans med Christina. Vi satt även i bastun ett tag, väldigt skönt.
Vi har även kommit fram till att vi och några till ska ha spa/mys-kväll, med ansiktsmask, hårinpackning och bastu hos henne, då hon har en hemma hos sig. Samt äta god mat och se på film, och bara mysa. Blir nog great!

Imorgon blir det nog mer träning, sen ner på byn ich lämna en bok, köpa batterier till kameran samt ta en promenad med jycken till min bror och hans familj.

Oh! Har fått mina nya glasögon nu. Jättesköna! Bilder längst ner, som ni kanske ser. ^^

Nu ska jag fortsätta se på tv, och ta mig ett glas Pepsi Max.

// Mika



Detaljer på bågen:

Kommentar:
#1: b & v

SE VÅRAT SVAR-PÅ-TAL INLÄGG TILL AMIR!!



Amir (gaybloggen.com) hänger ut oss på sin blogg, se vårat svar på tal inlägg på våran blogg.

http://apieceofsisters.se

2009-09-19 @ 19:08:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: