MIKA

2010-05-20
18:58:48

Ge mig fredag!
Nej, nu vill jag att klockan ska bli nångång runt kvällen så jag får umgås med de bästa och bara flumma runt. Ååh. Jag är på flumhumör som tusan. Bara för att Cathrin sa en Sean Banan fras på Facebook. Jäkla skiit. Rooompaaa.. eheee. Nej men usch. Men som sagt; FREDAG!

Och jag känner att den här bloggen blir mer och mer oseriös, men äsch då. Det är ju min egen. Åååh jag är så rastlös, jag vill.. ja.. flumma loss med folket.

Det åskade nyss förresten. Mysigt värre faktiskt. Men så fort jag skrev det på Facebook så slutade det åska. Men men. Hungrig är jag också, kanske ta mig en filtallrik? Mjaa, låter inte helt fel. Ställa mig i duschen skulle jag ha gjort också. Men först Simpsons, as usual ;)

// Mika

Bara för att jag kan lägger jag ut en bild på en blomma, för jag känner att det är sommar på gång!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: