MIKA

2010-11-19
05:59:18

05:55
05:55. Det är vad min klocka visar nu. Jag har varit uppe i tre kvart och är faktiskt väldigt pigg. Eller övertrött som tusan. Lutar åt alternativ två. Jag hoppas att kunna sova lite på bussen, så man blir pigg och alert när man ankommer till huvudstaden.
Ska på en del föreläsningar som verkar väldigt spännande, samt gå till Göteborgs universitets monter samt Textil-och bibliotekariehögskolan Borås monter också, för att få lite information om hur jag ska göra. Är ju lite lost i den djungeln just nu, jag vill alldeles för mycket. Men det blir nog bra.
Sedan åker jag hem till Malung, jag hoppas att de kan släppa av mig i Borlänge så jag slipper åka från Falun och dit. Visar sig. :)

Ha det bäst, hör av mig ikväll!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Hoppas du får kul! :D

2010-11-19 @ 07:21:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: