MIKA

2010-11-22
19:05:12

Glad!
Hej!

Idag är en sån där dag när man känner att allt är bra, känner mig jätteglad och pepp.
Jag har supersnälla bröder som frivilligt ställer upp och skjutsar mig till Karlstad när jag ska dit för att ta tåget till Göteborg. Det är ändå hela två timmar till Karlstad, och de anmäler sig frivilligt, hur snällt är inte det? :')

Sen en annan sak jag är glad över; JAG FICK MVG PÅ RELIGIONSPROVET!!! Ni anar inte hur jäkla glad jag blev, jag trodde jag hade misslyckats totalt med det. Åh så bra. Fick ju även MVG- på filmkunskapsuppsatsen, den fick vi tillbaka i torsdags. Det går så bra nu, fastän det känns tungt och jag bara vill ha lov nu nu nu. Åh va bra.

Och jag har kommit bra långt på både historiauppgiften och religionsuppgiften. Känns urbra! Måste fråga Margareta en sak om pliktetik på torsdag och så bara, sen är jag i princip klar, ska skriva mina egna åsikter om ämnet jag skriver om bara. På onsdag så ska jag söka mer på Rysslands alla ledare sen den sista tsarfamiljen, sen är jag nästan klar med den också. Snacka om lättnad!

Nästa och sista religionsuppgiften kommer vara muntlig om nyreligiösa rörelser, och jag och Jasmine gick ihop och ska göra den tillsammans. Vi båda tyckte det var bäst så då vi ligger på samma nivå, vi vill båda ha höga betyg, är i princip alltid i skolan och vi kommer väldigt bra överens. Så det blir jättebra.

Det enda som är mindre bra just nu är att jag är torr som en jag vet inte vad.. Vintern = Min hud krackelerar.. typ.

Nu ska jag sitta och pilla på ännu en ny header till fotobloggen, blev inte så nöjd med den jag gjorde nyss. Finns nya bilder uppe förresten! ;) http://photosbymika.blogg.se

Ha det bäst!

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Det kommer bli asbra! :D

2010-11-22 @ 20:32:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: