MIKA

2011-08-05
00:27:18

4e augusti 2011
Hej svejs. Egentligen är det den 5 augusti då klockan passerat 00, men iallafall. Inlägget handlar om torsdag den 4 augusti 2011.

Idag har jag varit till Borlänge. Tänkte att jag skulle shoppa lite, men det gick inte som planerat.  Fick någonenstaka sminkgrej med mig hem, that's it. Men men, mer pengar kvar.
Har även färgat hår (mor färgat hår på mig, rättare sagt) samt beställt biljett till Göteborg. Åker imorgon bitti klockan 10.00 :)

Nu såhär på nattkröken loggade jag in på min Engelska C-kurs och såg att mitt prov var tillgängligt, så har även gjort det. Käne att jag kan ta den tid jag behöver nu ikväll istället för att gå upp svintidigt imorgon (vilket jag kommer göra ändå eftersom jag inte packat nånting, haha.)  Tog mig lite drygt en halvtimme att göra povet, och det kändes bra när jag kollat igenom det och så. Ett lästest var då detta, och svarsmetoden var att välja mellan olika alternativ och kryssa i. Jag gillar inte riktigt den metoden, tycker mer om att få skriva själv, och förklara på mitt vis. Men som sagt, det kändes som att det gick jättebra, så det hoppas vi på.

Som jag nämnde innan, åker till mitt hjärta imorgon. Ska bli härligt att komma iväg lite faktiskt.  Vi ska försöka gå på sista Harry Potter-filmen också, ååh vad jag vill se den. Lite vemodigt, men samtidigt ruskigt spännande.

Och jag är så glad och tacksam, min brors pappas fru/sambo, (vad de nu är har jag ingen riktig koll på), kommer från Göteborg ifrån början, och hon har en kusin i Flatås, inte alls långt bort ifrån där Alex bor, som hon skulle ringa till imorgon och kolla om de hade rum eller lägenhet att hyra ut, eller kände någon som hade det. Hon har även kollat runt mer, och det är jag så tacksam för. Blir så otolgit glad när människor är så hjälpsamma! Tack!

Nu ska jag lägga mig i sängen och somna till en film, upp innan tummen har skrikit imorgon!

Ha det bäst allihop, få se om jag lägger in något litet inlägg medans jag är hos mitt hjärta, det får vi se ;)

// Mika


Bara för att den är så otroligt söt :')
Kommentar:

Hej!

Hoppas du vill vara med i min tävling där du kan vinna din favorittopp! :D

http://adaras.se/2011/august/vinn-en-valfri-topp-fran-youtopia.html#comment



Kram!

2011-08-16 @ 01:01:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: