MIKA

2011-12-14
15:13:13

14 December 2011
Hej på er!

Idag har jag haft fullt upp fram tills nu. Gick upp nio, åt frukost och spelade kort med mor, och begav mig sedan till körskolan för att köra lite. Gick bra! Har fått börja köra i trafikljusen och så. Skoj!
Just det! Imorse fick jag ännu en julklapp av min älskade mamma. Ska visa i ett annat inlägg ;)

Efter det så såg jag att min chef hade ringt, så ringde upp, men det var upptaget, så jag gick de få metrarna från körskolan till jobbet och träffade honom där och fick reda på lite schema och sådär.
Sedan begav jag mig ut i slasket igenom och gick mot Cathrin och hennes vovvsing Lea, och vi pratade och planerade lite grann.. Om vad? Joni, det skulle ni bra gärna vilja veta va. Höhö. Nyfikna i en struuut.

Sedan gick jag mot arbetsförmedlingen, men han jag skulle prata med var inte där, så får gå dit imorgon istället.
Nu är jag hemma. Dyngsur om fötter och ben.
Klockan 6 ska jag dra mig till jobbet för attvara med och hjälpa till i en tjejgrupp som vi har. Måla keramik ska vi göra idag!

Ska skriva om en grej som även irriterar mig, alldeles snart i ett eget inägg. Så irriterad är jag att detta förtjänar ett eget inlägg.

Ha en fortsatt bra onsdag allihop!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: