MIKA

2011-10-13
22:19:57

13 Oktober 2011
God afton!

Nu sitter jag hemma i mitt rum igen. Åkte ju hem idag. Inte allt för roligt att åka ifrån min Alex måste jag ju medge. Men men..

På tåget, så satt det en gubbe bakom mig, som var väldigt sur.. Solen lyste rätt in i mina ögon så jag drog ned den där typ rullgardinen som finns. Då blev han sur och svor och sa något vilket jag nu inte kan minnas vad var. Sen, nån timme senare, när solen inte var lika jobbig längre och jag drog upp solskyddet, då blev gubben sur för det också.. Fan, bestäm dig gubbskrutt!

Nåväl. Stod och frös röven av mig i Torsby i cirkus 40 minuter, hoppade på bussen mot Värnäs där bror Peter väntade på mig, och vi åkte mot Malung. Var hemma runt 17.30-tiden.

Mmmmmmhm... Nu då, vad ska jag skriva?

I Göteborg har jag umgåtts med Alex så klart, och bästa vännen Christina, som nyligen flyttat in i lägenhet, darn iiit så fin den var! Bara myst har jag gjort med andra ord. Och varit på arbetsintervjuer då. Mjapp.

Just det, när jag kom hem så väntade paket på mig, från tampons for free. Skriver mer om det imorgon. ;) Då kanske jag lägger in ett inlägg om vad jag fyndade på Gekås i Ullared också ;)

Ja.. Så. God natt! :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: