MIKA

2011-09-19
11:13:10

19 September 2011
Tjena!

Bloggade inget igår för att. öh. Jag glömde faktiskt bort det, hahaha.
Igår var jag iallafall med mor och bror till Storfors och kikade på en soffa. Den är jättefin, och mor köpte den, mycket bra köp tycker jag.
Var väldigt effektiv under bilresan och läste ur den där boken. Och inatt såskrev jag klart bokanalysen, så den är inskickad och klar, så jag bara väntar nervöst på vad min lärare tycker. Fasen om jag får skriva om den. Peppar, peppar, ta i trä! Nej men det ska nog gå fint.

Idag (klockan är bara 11.05 nu faktiskt) så gick jag upp halv åtta och gjorde mig iordning, och vid nio hade jag möte med min jobbcoach. Jäklar så bra hon var, detta kommer bli roligt. Fick tips om att utveckla mitt CV en aning osv, så ska göra det, och hon tyckte faktiskt att jag nästan skulle skita i att söka jobb hä i byn om jag ändå vill till Göteborg. Men ska söka ändå så AF blir nöjd med mig, haha. Nej, jag fick väldigt mycket värdefulla tips av henne, så det var ju jättebra. Ska träffa henne nästa onsdag igen och prata lite.

Senare idag, eller ja nu, ska jag ta och städa ihop i rummet här, sen ska vi vara barnvakter jag och mor, sen får vi se. Väntar bara spänt på provresultat och på vad min lärare tycker om analysen. HOPPAS att hon ger besked idag, det hade varit underbart.



// Mika
Kommentar:
#1: moa

Men sööt!

2011-09-19 @ 19:07:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: