MIKA

2011-09-02
17:29:46

Bakar bröd!
Yoyo!

Nu står frallorna på jäsning, åh så gott det blir imorgon bitti att äta hembakta sådana till frukost.  har följt detta recept när jag bakat. :)

Tror jag ska baka lite småkakor sen när frallorna är färdiga också, här slås det på stort serni ;D Nä, men man måste faktiskt hålla sig sysselsatt. Jag må vara arbetslös, men inte sysslolös. ;) Tror jag ska gå förbi Maritas Keramik imorgon och se om de har något roligt att måla också, var hur länge sen som helst jag målade nånting. (Nu känner jag hur vuxenpoängen stiger mig åt huvudet...)

Jag knallade ner (upp?) till Ica nyss för att köpa lite cola, mjölk och läkerol, och stötte på min högstadieklasskompis Malin där. Vi sällskapade i affären och sedan fick jag skjuts hem av henne, vilket inte var helt fel. Så tack för det Malin :D

25 minuter kvar innan jag kan slänga in frallorna i ugnen, jag hoppas att de blir lyckade!

Bjuder på ännu en blombild.



// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: