MIKA

2012-12-24
19:09:27

24e December 2012 - God jul!
Hej på er allihop!

En mycket trött julefirare som skriver. Somnade rätt sent igår och upp klockan 8 och förbereda inför dagens sällskap och intagande av julemåltid.

Har haft en riktigt bra julafton, det var så roligt att se mina älskade brorsbarn bli så glada över sina presenter. Alicia fick en överdos av rosa Hello Kitty-saker, kan tänka mig att hennes far blev måttligt road över detta ;)
 
Till och med jag fick julklappar idag, som inte hade räknat med några alls. Av mor fick jag en fin väggkalender som ska pryda min hall eller mitt kök i lägenheten, samt så samma dag som jag kom hem fick jag ju en pyjamas med Svampbob Fyrkant på. Även idag fick jag en pyjamas, i urmysigt tyg. Grå med vita prickar på. Sitter och myser i den i detta nu.
 
Av mina älskade, underbart snälla bröder fick jag något jag verkligen ville ha - en Ektorp 3-sits soffa! Eller ja. Jag fick ett kuvert med en lapp där det stod: GOD JUL MIKAELA - sedan en bild på soffan, med efterföljande text: ÖNSKAR DINA BRÖDER

 Hur goa bröder får man ha egentligen? De är så otroligt generösa och snälla så jag blir då nästan tårögd :')
 
Jag hoppas att ni alla haft en underbar julafton, och att den blir fortsatt underbar.
 
GOD JUL!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: