MIKA

2012-02-22
15:51:50

22 Februari 2012 - böcker i högvis.
Hej på er!

Idag gick jag upp tidigt tidigt. Nämligen 05.20. Skulle följa mor på bokrean som öppnade klockan 6. Fyndade tre böcker:


Sen för ett tag sen hämtade jag ut lite böcker från adlibris som kom idag. Fyndat böcker även på deras bokrea:



Bokreor är bra. Nu har jag att läsa ett bra tag framöver. För att inte nämna alla de böcker som ligger på nattduksbordet, börjat läsa på alla... Man kanske skulle ta en bok i taget.. Men.. Nä. haha

Har ni fyndat något skoj på rean idag?

// Mika
Kommentarer:

Vill du ha tips om hur du får fler läsare och en bättre blogg? Klicka på min blogg och läs inlägget med tipsen! Kram :)

2012-02-22 @ 18:07:09
#2: fanny

Nä, det har jag inte! Men ska kolla imorgon:D Kul med bra böcker! Jag vill köpa recept böcker mest.

2012-02-22 @ 19:56:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: