MIKA

2012-02-08
19:55:13

Krampa, kräkas, och så vidare.
Jag välkomnar, och embracear magkatarrssymptomen så hjärtligt idag. Känt att magen krampat lite för mycket de senaste dagarna, Hej och hå! Först- Inte alls hungrig. Sen - SKITHUNGRIG. Men vad hjälper det. Äter man inte, ja då krampar magen, man har skitont och känner hur kräkreflexerna arbetar på hög nivå. Äter man - Samma visa.
Älskar det!

Nej, fy fan. Har inte tid med sånt där tjafs just nu, kan min älskade lilla kropp begripa det någon förbannade jävla gång?


Nä.. skulle väl inte tro det. PÖSS PÅ'N!. Inte.

Yes. I'm pissed. Jag hoppas innerligt att min älskade mage ger fan i att terrorera mig nu de närmsta dagarna. som sagt, jag har INTE TID!


Ptja. Ville bara få ur min vrede.

hörs!

// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Krya på dig!!:*

2012-02-09 @ 09:13:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: