MIKA

2013-04-14
20:47:27

14 April 2013 - Packning och sånt
Hej på er!

Kom precis ut ur duschen efter att ha packat om i väskan för tredje gången. Är glad att jag hittade en bag långt in i garderoben, annars hade jag fått släpa med mig en jävla massa olika påsar och ryggsäckar och allt annat. Nu hade visserligen denna bag ingen axelrem, men shit happens, ska inte bära den allt för mycket ändå så det funkar nog.
Ska upp runt 5 imorgon bitti för att hinna göra iordning matsäck och sådant innan jag ska möta Malin i Angered vid 7. Kanske lite overkill att gå upp två timmar innan, men jag gillar att inte behöva stressa, kunna äta en liten frukost i lugn takt samt kunna bädda sängen och sånt så det blir fint tills jag kommer hem på fredag eftermiddag. Det blir nog bra det här. Om det hade kunnat sluta regna dvs..

Nåväl. Håll tummarna för att vädergudarna är på vår sida i veckan, okej? =)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: