MIKA

2013-05-08
22:38:45

8 Maj 2013
Hej på er!
 
Är precis hemkommen från en biokväll med Alex, vi såg Iron Man 3. Så. Jävla. Bra. Film! Uppföljare brukar ju inte hålla måttet, men jisses, om ni har funderingar att se den, sluta fundera och gå och se den!
Utan att avslöja för mycket: Ett tips är att ni ser The Avengers innan om ni inte sett den. Ni kommer förstå när ni ser Iron Man 3 ;)
 
Annars då?
Jo det rullar på, håller på med B-uppsatsen, har äntligen fått lite flyt, riktigt skönt, borde bli klar med den i helgen om jag skriver så som jag gjort de senaste dagarna. Hoppas jag iallafall.
Förra veckan hade vi fyndhantering, dvs borsta en massa djurben, keramik och liknande. Kursen avslutades med ett seminarium samt ett post-seminarium där lärarna bjöd på öl.
 
Jag har även i veckan hunnit träffa två underbara människor, nämligen Isobel och Sandy. Dels i måndags, förra måndagen alltså, så träffades vi på stan och härjade, samt på fredagen. Omogen humor och cyniska kommentarer är allt jag har att säga om våra dejter, haha.
 
Nåväl. Nu ska jag slänga mig i soffan en stund, ha det gött!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: