MIKA

2013-03-27
16:37:28

27e Mars 2013
Nu har det varit sådär oförskämt tyst här igen. Skärpning Larsson!
 
Hej!
 
Just nu sitter jag och är sjukt mätt. Ska låta maten lägga sig, sen ska jag ta och kolla igenom lite böcker till uppsatsen. Sedan blir det en dusch, för att ikväll möta Camilla på stationen. Min älskade Ninja kommer hit i några dagar, och vi ska bland annat ut och fira hennes födelsedag och lite sådant är det tänkt. Ska bli mysigt. Vi har sjukt kul tillsammans, och folk runt om kring lär tro att vi är dumma i huvudet, men det bjuder vi på, helt klart!
 
Annars så har det skrivits tenta, lämnats in tenta, och jag har ändrat lite spår på B-uppsatsen. Nästa vecka kommer förhoppningsvis mamma hit, och sen den 15e april är det utgrävning i Falköping som gäller. Ska bli skoj!
 
Påsken ska spenderas här i Göteborg, först då med Camilla, sedan på påskafton vankas det middag hos Malin. På söndag ska nog jag och Alex dra oss till Gothcon och kika lite, som vi brukar göra. En lugn och härlig påsk, helt okej!
 
Jag hoppas att allt är bra med er, och jag tänkte faktiskt att under utgrävningsveckorna ska jag fixa ett billigt mobilt bredband och ta med lilla datorn så att ni får ta del av vad som sker och om vi hittat något.
 
Ha det bra, och glad påsk!
 
// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: