MIKA

2013-07-24
18:39:38

Onsdag 24 Juli 2013
Hej på er folket.
 
Hoppas allt är bra med er. Här är det toppen, lite tomt och tyst, då broder med familj åkte hem igårkväll efter att ha varit här sedan i fredags. Riktigt trevligt har det varit, hängde med dem på Liseberg både på lördagen och slndagen. Massa karusell åktes, och choklad vanns i massor. Jag vann nästan 2 kilo kexchoklad, och familjen vann ca 6 kilo, både Toblerone, Dumle och Marabou. Inte illa pinkat. Brände mig något så kopiöst på axlarna när vi var ute i lördags, glömde smörja in mig och gick runt i linne hela dagen. Smart Mika, smart. Börjar flagna nu också. Nåja. 
 
Jag har hunnit fylla år sedan sist också, den 12 juli fyllde jag 21. Hade en lugn, bra födelsedag med lunch på Jensens Bofhus med Alex och hans familj, sedan på kvällskröken kom Sandy och hennes karl Simon förbi här hemma och snackade skit och bara var.
Fick för övrigt jättefina saker då också, bland annat en skjorta, skålar, parfym, med mera. Lite konstigt att inte fira med hela min familj dock, men så är det när man bor i olika delar av landet. =)
 
Just nu sitter jag och varvar mellan att titta på youtubevideos för lite håridéer, lust att färga det, mörkt längst upp sen nån rolig färg i topparna, samt att kika på resor, främst till London. Är så sugen på att åka iväg någonstans, göra något, se något annat. Men men. de är mycket man vill. Hittade många billiga hotell iallafall, men spelar ju ingen roll hur billigt det är när man knappt några pengar har. Det får helt enkelt bli någon annan gång. Lite bitter blir man ju att man aldrig kommer iväg någonstans, men så är det ibland, man har bara sig själv att skylla, eller hur? 
 
Nu ska jag sluta skriva ut min bitterhet och fortsätta drömma lite. Ha det gött!

// Mika
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: