MIKA

2009-04-06
20:32:14

2009-04-06
Hejsan.
Förutom höftont och nackspärr så har dagen varit bra. I skolan gjorde vi just inget vettigt, vi fick reda på ur det gick på mediekunskapsprovet, och det gick väldigt bra, VG+ för min del.
Fick även veta vad för betyg vi fått på våra inlämningsuppgifter på Neorealismen, Expressionismen, och Radions Historia. Jag fick VG-, VG- och G, så jag är allt nöjd.

Efter skolan så for jag, Linnea, Rebecca, Angelica och Ida till Kupolen i Borlänge, och jag införskaffade mig ett par nya skor, Converseliknande med lite högre sula.
Det var trevligt att umgås med tjejerna, och det måste göras om, helt klart!

Nu ska jag fortsätta kika på Familjen Annorlunda.

// Mika.

Ze skor, dålig bild, den gör inte skorna rättvisa, men skitsamma. =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: