MIKA

2009-04-10
19:30:28

2009-04-10
Hello. Idag har jag sovit, donat, varit ute och gått en massa, först gick jag, mamma och hunden ner på byn och tillbaka, sen gick jag och hunden till min bror, där jag lånade två filmer som jag ska se alldeles snart, samt ett par hörlurar, då mina är trasiga. 
Har packat också, och så har jag återupptäckt så jävla bra American Hi-Fi är. Tänk om de kommer på West Coast Riot. Då skulle jag bli grymt glad. Ska spara pengar som tusan, ska nog bara köpa hörlurar för pengarna jag fick av mamma, sen ska jag nog försöka spara det mesta av de 500 jag fick av Peter igår så jag kan köpa biljetten snart.
Trollkärring har då skrivit upp i almanackan att jag ska dit, så  hon är på att jag åker dit iallafall, och det är superduperbra.

Imorgon åker jag till älskling. Dvs inget bloggande då skulle jag tro. Men ni överlever nog..

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: