MIKA

2009-04-21
16:14:21

2009-04-21 ,one, two, fuck you!
Damdamdam, har låten The art of Losing av American Hi-Fi på hjärnan, därav rubriken.

Helt okej dag, men jag gillar itne ljudläraren alls. Han är seg som fan, tror att vi ska lära oss allt genom att han trycker p ånågra knappar assnabbt, så man inte hinner så, och förväntar sig att vi ska kunna allt sen. Och när vi är ute och intervjuar osv så sitter han bara på arslet och sitter. Kommer med förslaget: om vi skiter i en kvart paus kan vi ju få sluta tidigare, och då säger gubbfan: Nej, jag behöver en paus.
Vad fan då för, du har haft en paus hela lektionen... Han sitter seriöst och gör ingenting. han bläddrar kanppt i sina papper ens.. Ååååh så irriterande karl!

Oh well. Nu är jag klar på datakunskapen hos Thore, så varannan datakunskapslektion är jag ledig. Blir jag klar med hemsidan hos Pär så är jag ledig alla datakunskapslektioner om jag vill. Men det är ju i princip mitt emellan två lektioner så kan gott sitta där och pilla i Photoshop eller allmänt glo runt, har ändå inget bättre för mig.
Och imorgon har jag sovmorgon, börjar 10.50. Skönt ska de bli att få sova lite längre, samt kunna gå upp på morgonen och duscha. Hinner jag inte annars. Eller jag gör det, men då måste jag gå upp väldans tidigt, och det vill jag inte..

Hejs.

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: