MIKA

2009-04-22
16:19:59

2009-04-22 ,en balkong tack!
Det hade verkligen inte suttit fel med en balkong nu. Solen skiner och allt. Hade gärna suttit i en skön stol med en bok i handen och njutit av solen. Men jag ju inte gärna luta mig ut genom fönstret, det är inte så bekvämt direkt.

Igår så pratade jag med min vän Anne i telefon, och det var väldigt trevligt. Hon ska på audition för Idol i Stockholm på lördag, så jag håller tummarna för henne. Vi pratade i telefon i över en timma, pratade minnen och framtiden. Saknar dampen vi brukade ha på msn, sena fredagsnätter med bara massa flum. Men det blir igen, så snart hon får internet. =)

På fredag blir det kalas hos Emily, och på lördag förmiddag ska jag vara barnvakt. Så min helg är inte helt innehållslös, tack gode gud =)

Nu ska jag fortsätta sega.
// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: