MIKA

2009-04-24
07:24:07

2009-04-24

God morgon.

Om ca 1 timma så ska jag ha Nationella Prov i Engelska A, det är skrivdelen på 80 minuter vi ska ha nu. Är pepp på det samtidigt som jag är nervös. Men jag tror det ska gå bra, så länge det inte är jättekonstiga rubriker vi måste välja mellan och skriva om. Då blir det svårt för min fantasi. Men jag får hoppas på det bästa!

Idag fyller min hund, och min brors hund ( de är syskon, hööh..) 7 år, så massa grattis till dem!
Och så fyller min gamla klasskompis Jennie 17 år, så massa grattis till henne också.
Ikväll ska jag på födelsedagskalas hos Emily, då hon fyllde år igår.

Jag åker med min mor hem idag då hon kommer hit till mig. Och förhoppningsvis så har jag en jättekort dag idag, för det ryktas nämligen om att vi inte har mediekunskap. Vi kanske inte har engelska heller, men det visar sig hur allt blir. Hoppas hoppas att vi slutar efter nationella provet!

Wish me luck!

// Mika.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: