MIKA

2009-04-25
18:09:29

2009-04-25 ,burkpantning och stinka öl kan löna sig.
Ja, nu har jag pantat ihop 306 kronor, och när jag pantade första gången idag så pantade jag bland annat 3 sopsäckar ölburkar. Gissa om jag stank öl efter det. Inte så trevligt kanske, men nog lönade det sig. Fick då ihop 229 kronor.
Sedan bar det av till min bror Jörgen, och både han och hans far hade en del pantflaskor, så jag fick dem. De pantflaskorna gav mig 77 kronor, vilket var välkommet som tusan.
Sååå, imorgon ska min bror Micke hjälpa mig att beställa biljetten till West Coast Riot! Ska bli så jäkla skoj att åka dit och få se No Use For A Name, och det bästa är ju att det är i Göteborg, vilket betyder att jag kan umgås med min pojkvän några dagar också. Massa bra!

WCR 2009, WIHOO!

// en mycket glad Eka.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: