MIKA

2009-07-06
21:59:21

2009-07-06
Hejsan!

Idag har jag fått sova ända tills ca 13.30, sen har jag segat, gjorde det fram tills 16.30 ungefär, sen åkte jag och mamma ner till min bror och började hjälpa honom rensa lite. Jag kom hem med 3 tjocktröjor, 10 LPskivor, varav två av 3 motörheadskivor var signerade, samt en resväska och en stor ryggsäck som är perfekt till festivaler!
Det var så roligt när vi hittade LPskivorna, det var 3 Motörhead, en Ac/Dc, en Skid Row, en John Fogerty, en Judas Priest, en Guns 'n Roses, en The Clash och en Scopions, så sa han: Vill du ha någon? Ja sa jag, ge mig någon som du minst vill ha kvar. Då gav han mig allihop, hihi. Det var snällt, och sådana hårdrocksLP's är värda så grymt mycket pengar just nu också, inte för att jag ska sälja dem, men iallafall.

Hyrt Benjamin Buttons otroliga liv som jag strax skall slå på. Imorgon ska jag städa hos bror. Manah manah.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: