MIKA

2009-07-28
15:51:29

2009-07-28
Hejsan!

Igår, direkt efter at tjag kommit hem så fick jag ett sms av en vän som undrade om jag ville vara med henne och några till och se på film, så jag gick dit, och kom hem vid halv ett inatt. Vi såg på Allt om min buske och 10 orsaker att hata dig. Den där Allt om min buske var nog en av de mest flummiga filmer jag någonsin sett, haha. Och 10 orsaker att hata dig är en massa bra film, trots att man sett den 100 gånger innan. Trevligt var det. ^^

Idag har jag varit nere i källaren och rotat, hittade lite kläder som jag haft, sen inte kunnat ha, och nu kan jag ha dem igen, så det var roligt. Sen har jag varit på soptippen, och så har jag beställt en BH från internetbutiken rocktheboat.se.
Blev så glad igår när jag upptäckte att jag hade mer pengar på kortet än vad jag trodde att jag kollade runt på olika internetbutiker, och så såg jag en jättefin BH på ovannämnda onlinebutik. Den beställde jag alltså idag. Mycket trevligt, får hoppas att den passar bara. Visserligen köpte jag en ny igår på H&M också, men äh, alltid roligt att hitta något man gillar. Inte ofta jag gör det, haha.
Nej nu ska jag ställa mig i duschen, känner mig helt sliskig i håret och blah. Ha det bra, kanske skriver lite senare^^

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: