MIKA

2009-03-04
07:25:19

2003-03-04
God morgon.
Idag är det onsdag, dvs 2 ( 1 dag, beroende på hur man vill räkna ) dagar kvar tills jag åker till Stockholm, och 3 ( 2 beroende på hur man ill räkna även där ) dagar kvar tills jag får träffa min älskling igen. Jag längtar jättemycket.
Hittills har ju veckan gått snabbt, och onsdagar brukar gå snabbt som satan. Även torsdagar. och fredagar ibland.
Mja.

Idag så ska jag vara i skolan, då blir det först bild, sen engelska, sen mediekommunikation, men då ska jag och Mican på möte hos Mats Bilar ( skolprojekt ), så vi kommer egentligen bara ha 2 lektioner idag. eller ja, hon kommer ha en, eftersom hon har musik på måndagar så har hon sovmorgon på onsdagar.
Sen efter skolan ska jag nog åka till City Gross och handla, och när jag kommit hem ska jag nog städa lite, sen eventuellt göra kyckling och frysa ner så jag och Alex har något att äta när han är här. Men vi får se, kanske gör det imorgon istället. Vi får helt enkelt se vad jag har ork till.

Nej, nu ska jag fortsätta glo på Spin City och så, sen gå till bussen.
Hej hopp!

a. <3

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: