MIKA

2009-03-05
19:54:10

2009-03-05 ,fullspäckad dag.
Japp, som rubriken lyder så har dagen varit fullspäckad, först skolan, sen gick jag på stan en jättesnabbis, och där mötte jag min gamla mentor Stina, som skulle på en kurs på Högskolan Dalarna. Trevligt.
Åkte hem, städade, och bytte sängkläder och började laga till en kycklingrätt tills Alex kommer hit.
Sen åkte jag och pantade lite flaskor, och sen hem igen, och ställa sig i duschen. Sen ringde jag till mor, och hon hade budat på en skiva på tradera åt mig. Within Temptations rare trackalbum Destroyed.
Blev jättelycklig att jag fått den nu. :D
Ja det var min dag. och 21.00 ska jag se på V for Vendetta.

Imorgon är det skola, sen åker jag till Stockholm, och jag kommer inte vara speciellt aktiv här på en vecka, då Alex följer med mig hem, och då ska jag ägna all fritid med honom. Kanske slänger upp ett blogginlägg när jag sitter i skolan, men annars inte.
Ha det så bra. :)

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: