MIKA

2009-03-05
07:17:23

2009-03-05
God morgon :)

Sitter och dricker honungsvatten och ser på Spin City. Funderar på vad som sker idag. Först skola, sen ska jag ner på stan en snabbvända, sen hem, laga mat, och städa lite till, dammsuga och sånt ni vet. Sen vid klockan 21.00 ska jag se V för Vendetta.

Och vet ni vad? Idag är det en väldigt bra dag, för idag är det min och Alex dag. 14 månader har det varit vi idag.
Mys ^_^ <3.

Ja... och imorgon blir det skola, sen direkt till Stockholm. Skoj skoj. På lördag får jag träffa min Alex igen :D ih.
Skal nog införskaffa lite Within Temptation-skivor när jag är där borta också. Men vi får se om ekonomin tillåter detta.
Det visar dig. Jag vill iallafall införskaffa dem, hehe.

Men erhm ja. Vi hörs säkert senare idag.

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: