MIKA

2009-03-06
07:28:41

2009-03-06
Hallå där.
Nu har jag packat och hela köret, och snart blir det att fara iväg till skolan, ha 3 lektioner och sen är det Stockholm som kallar.
Ska bli skönt att sitta på ett tåg ett par timmar faktiskt, tro det eller ej. Sitta och lyssna på musik, läsa och titta ut igenom fönstret och se landskapen flyga förbi.
På centralen kommer min morbror att hämta mig. Trevligt att få träffa dem igen, senast var i maj förra året.

Ja. Vad mer kan man säga? Imorgon träffar jag älsk, på söndag åker vi hem hit, älsk är här i en vecka, sen är det skola en vecka, sen på helgen åker jag hem, och förhoppningsvis så ligger det en Wtihin Temptationskiva och väntar på mig då. Härligt härligt. Men veckan med Alex kommer bli bäst. Längtar!

Nu ska jag sluta svamla och göra min smyckesritual, som jag gör varje morgon, haha. Nej men ska väl sätta på mig mina halsband, ringar och mitt örhänge.

Jaja.

ha de!
 
// Mika.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: