MIKA

2009-03-17
20:18:28

2009-03-17 , äntligen hemma.
Hejsan. Nu är jag hemma efter en otroligt lång och roande dag. Skola först, där allt var som vanligt, och efter skolan så gick jag runt på stan lite, sen mötte jag Cathrin, Evelina, Nina, Amanda, Sandra, med flera. Vi gick runt på stan, sen skulle de äta pizza som deras skola bjöd på. Jag och Sandra delade dock på en pizza, då varken hon eller jag går i Malung längre. Ganska god pizza faktiskt, haha och jag tror inte att personalen på pizzerian har haft så mycket folk hos sig, för en av de i personalen började ta kort med sin mobil på oss. Lite halvt pinsamt när man sitter där och svullar, men men.
Sen så slog jag följe med allihop till Fängelset, vandrarhemmet där de bodde och var där nån timme medans alla människor bytte om, sedan skulle de på bio, och då fick såklart jag ledsaga dem. Sen såg jag att min buss var på sin plats, så jag åkte hem.

Väl hemma så ser jag diskhon med hyfsat med disk. Men jag sket i den, och ställde mig i duschen istället.
Disken får vara kvar tills imorgon. Nu sitter jag och slappnar av, och pustar ut, för jäklar med motion man fått idag också.
Först massa gående hit och dit på stan, sen gå till Fängelset, som hade en jäkla lång uppförsbacke innan man kom dit. Plus två jättesega långa trappor. Oh well, motion dör man inte av, tack och lov.

// Mika.
Kommentar:
#1: Tess

tack så mycket för grattandet jag fick:)

har haft en toppendag med familj.

hoppas den varit lika bra för dej :)

vad händer i morgon då?

själv ska ja bara tvätta å leka med kidzen



kram

2009-03-17 @ 23:59:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: