MIKA

2009-03-18
15:22:57

2009-03-18 ,disken är klar och dammsugandet likaså.
Som rubriken säger så har jag diskat klart, och dammsugit har jag gjort. Skönt att ha det gjort. Sitter här med Brämhults Jordgubb/Lime, och gott är det. Ska snart göra mig en ostmacka eller två, då jag inte alls är sugen på riktig mat idag.

Idag var det skola, och jag fick gå innan sista lektionen börjat, då jag var klar med allt, men visste inte att jag var ledig. så jag var i skolan under luchrasten, vilket tydligen var ganska onödigt. Jaja, fick sluta tidigare än de flesta iallafall.
Och imorgon har jag sovmorgon. Jätteskönt. Om jag nu får sova för solen vill säga. Den sticker mig i ögonen på morgonen, men ska inte klaga, för då börjar det väl snöa igen, och det vill vi ju inte. Inte jag iallafall.

Nej, macka var det ja. Kanske skriver en liten bit ikväll också, det visar sig ;)

// Mika.
kan förövrigt säga att det är jag som tagit alla foton jag lägger upp här =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: