MIKA

2009-03-24
15:54:50

2009-03-24 ,hemma.
Ja, ni får ursäkta mitt lilla ångestfyllda, halvt ilska inlägg tidigare, men var tvungen att få ur mig lite vrede helt enkelt.

Idag har det varit en ptja, inte så jättebra dag, men fick reda på att jag får ha Fotografisk Bild A, B och C samt Texthabla A och B, precis som jag ville.
Och så på Spelutveckligen gjorde vi lerfigurer, hahaha.

Detta fick vi alltså göra på spelutvecklingen, inte för att det hade något med saken att göra (eller jo, egentligen, han berättade att man använde lera och gjorde skulpturer till filmen och spel och sånt, men det visste vi redan.. eller ja, jag visste iallafall, vad de andra visste och inte visste vet ju inte jag), men ja Per tyckte helt enkelt att vi skulle göra sånna.

Detta har jag förövrigt ätit idag, och nu skall jag strax bege mig till Henny och umgås. Hon räddar min dag, den kvinnan.
Hej hopp.

Maat.


// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: