MIKA

2009-03-27
23:13:33

2009-03-27 ,spännande dag
Tjosan.
Idag har det varit en väldigt spännande och skum dag.
Vi började med spelutveckling, jag och Ella letade ljud. Sedan engelska, vi diskuterade en dokumentär om hjärnan.
Sedan var det mediekunskapsprov. Gick bra, eller, det känns som det iallafall. Hoppas på det.
Hann med 14.30 tåget hem till Malung, och kom alltså hem 16.30.
Mamma och jag åkte och handlade, och inne i affären säger hon att min ena faster, Bisa kallas hon, har börjat jobba på apoteket. Så vi bestämde oss för att åka dit. Hade inte träffat henne på en sisådär 14 år. Men det var trevligt, hon var helt olik min far, denna människa var faktiskt trevlig och så. Ja. Och innan jag och mamma for till apoteket så fick jag veta att min kusin (Bisas son) hade blivit nerslagen och kanske till och med knivhuggen utav en härifrån, som jag förr hade lite otalt med. Det blev en chock det också.

Åkte hem efter apoteket, gräddade våfflor, satt och babblade med mor ett tag, sen gick jag till Döl och var social med min bror, och vi kom fram till att jag SKA hänga med på West Coast Riot. Ska bara ringa och tigga pengar av min far först. Det var vad min bror tyckte, och så ska det nog bli.
No Use For A Name och Social Distortion, here I come.

Kollade på Let's Dance finalen ikväll också, och ptja, jag måste säga att Leilas rockklänning var grymt fin.
Rätt person vann tyckte jag allt, och ja.
Snart blir det sängen.

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: