MIKA

2009-03-29
12:57:04

2009-03-29
Halloj.
Vaknade klockan kvart i elva av att min mamma släppte in hunden hos mig, och hon hoppade på min mage. Det var läskigt värre I tell you. Ett förjävla uppvaknande.
När jag gick till köket satt min bror Peter där, och han skrattade åt nyvakna mig, den jäkeln.

Idag så ska mina brorsöner komma hit och hälsa på, och vid halv sex så åker jag hemåt till Falun. Åker dock hem till Malung igen redan på tisdag kväll, eftersom jag är ledig på onsdagen, och då tänkte jag och mamma åka till Mora och kika lite. Sen åker jag hem till Falun, och på fredag åker jag hem igen. Ska kanske jobba på ett mellanstadiedisco på fredag kväll. Det beror på om de behöver hjälp på Döl. ( fritidsgård där jag jobbar om de behöver personal )

I veckan så ska jag ringa min far också, och fråga om han kan sponsra mig med pengar till West Coast Riot.
Annars jävlar. Han har i princip aldrig betalat något för mig, så det är allt så dags nu.

// Mika.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: