MIKA

2009-11-10
21:30:46

2009-11-10
Halloo.

Idag har jag varit i Mora med min kära trollkärring. Blev nån enstaka julklapp inhandlad, och lite grann till mig själv också, woho. Jag gjorde ju självklart bort mig, som varje gång man är någonstans. Vi satt i bilen vid Ö&B, jag och min kära mor, när en tant går förbi bilen, och jag säger högt lite på skämt: PASSA DIG KÄRRNIG SÅ VI INTE....!
Sen kom jag inte längre. Tanten tittade på mig som om jag var dum i huvudet, och min kära mor säger att tanten hörde mig nog. Fönstret på mammas sida var lite öppet, så nog hade hon hört mig, hahaha. Jaja. Jag gömde mig under jackan. Bra Mika, bra. Dutti heeest. Eeet Maask. höhö.

Sen vid 17-tiden var jag på praktiken. Fick vara med när en familj blev fotograferad, så nu vet jag lite hur det går till. Har också fått tillåtelse att låna hennes kamera och studio någon onsdagsförmiddag, så nu kan ni, Micke och Katina, komma med familjen så ska vi se vad vi kan göra, hehe.

Imorgon är jag ledig, och på torsdag blir det en jättelång dag. Först drop in från 09 till 20. Sen åker jag och Ida till Ö.Utsjö och ska fotografera en familj som inte har möjlighet att komma till studion. Så det blir väl inte att komma hem innan halv tio iallafall.
Nåväl. Blir nog bra.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: