MIKA

2009-11-25
21:23:58

2009-11-25
Tjo.

Idag har jag fotograferat Micke, Katina och barnen. De var jätteduktiga, blev väldigt imponerad av pojkarna, de sprang inte ens i rampen, som är alla ungars favorit. Jag har världens duktigaste brorsbarn. Alicia var trött och så, men det var knappt någon gråt eller skrik alls. Jag var nästan mållös över hur duktiga de tre barnen var. Blev nog fina bilder. :)

Sen har jag umgåtts med Christina, vi hyrde en film på OK som hette Trick 'r Treat, det var som fyra halloweenberättelser i en, de hängde liksom ihop. Det var trevligt. :)


Och jag har ångest över att jag inte kunnat gjort något på min fotouppgift. Men min fotolärare är ju pucko och sa att man var tvungen att använda systemkamera, och jag har inte hunnit med att fota något sådan på APU:n heller. Åh, blir så arg på min lärare som kräver sånt, men inte vill låna ut nån kamera bara för att jag inte är i Falun, samtidigt som jag är besviken på mig själv när jag inte gjort något på läxan. Men vad gör man när de har sånna krav och fullt upp på APUn. Ååh.

Sen är jag sur på min psykologilärare också. Hon sa till mig sista psykologilektionen att jag garanterat skulle få ett VG. Så får jag ett mail idag där det står att jag fått ett G. Avskyr när de ljuger så :( Blää..

Imorgon är sista APU-dagen, och den kommer minst sagt vara väldigt full av aktiviteter. Fotograferingar och visningar. Kul. Trist att det är sista dagen bara. Hade gärna varit där ända fram till jul. Vi kommer ändå inte göra något speciellt i skolan iallafall. Inte börja på något nytt, och så. Blä.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: