MIKA

2009-11-30
20:08:21

2009-11-30, ambitiös som fasen.
Ja just det. Jag känner mig grymt ambitiös just nu faktiskt. Har skrivit klart svaret på en av frågorna på naturkunskapsinlämningsgrejen. Ska nog fortsätta med nästa fråga efter Ullared. Ja, jag glor på den serien, haha. Jag gillar de där två skrattande tanterna som är med i nästan alla program.

Men det var då väl fan vad det ska låta utanför då. De håller väl på och slänger byggrester i containrar kan jag tro. Men de kan väl vara lite smidigare. Jaja.

Och jag tycker ni är snåla på att kommentera. Hittills idag har ni varit 19 stycken som besökt mig, men inte en enda av er har kommenterat. Ni kan väl åtminstone säga hej? :D

Nej, men vad säger vi. Jag hör väl av mig lite senare, lär väl visa sig om jag har gjort en till fråga eller hur jag har. ;D

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: