MIKA

2009-10-07
18:54:13

2009-10-07
Halloj!

Idag hat jag varit i skolan, som började med idrott, där vi öhm. gjorde någon sotrs cirkelträning, dvs, hoppade hopprep, sprang runt, gjorde sit-ups osv. Sen stretchade vi, och jag tror jag gjorde fel för jag har grymt ont i höften igen. Visserligen är nog mycket av det träningsvärk, men ne, jag tyckte det knakade när jag stretchade så, haha. Nåväl, går väl över.

Sen hade vi 3,5 h håltimma, då jag oc Angelica for ner på stan en snabbis och hon köpte en ny jacka. Vi åkte tillbaka till skolan, där vi satt, satt, pluggade, och satt lite mer. Kul. Inte.
Psykologi sen, där vi pratade om manodepression, depression, samt såg en dokumentär.
Hem sedan, och jag har bara suttit under filten sen jag kom hem. Är grymt frusen.

Haha ja just det, i väntan på bussen stod jag och några från b-klassen, och helt plötsligt kommer en i deras klass, med sin tjej, och ställer sig och väntar. Han hade en t-shirt på sig som det stod "I'm with stupid --->" på. Det roliga var att hans flickvän stod på den sidan som pilen pekade mot. Både jag, och de tre från B-klassen hade väldigt roligt om det, vi skrattade så vi grät. Haha. Det låter kanske inte så kul, men det var kul när man var där och såg det hela. Sen på bussen började vi prata om tår, och pyramider på tår, av nån jävla anledning. Det var också kul, och än en gång skrattade vi så vi grät. De på bussen lär ju ha trott att det var något fel på oss, haha.

Nu ska jag fortsätta ägna mig åt TV:n och att sega.

// Mika
Kommentar:

Sv: Okej.

Nja inte så bra med mig.



Händer för skoj idag då ?



Kraam!

2009-10-08 @ 13:22:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: