MIKA

2009-10-08
15:26:43

2009-10-08
Hallo i stugan!

Idag har jag haft Fotografisk Bild, sen slutade jag, då vi har halv "brytdag" idag.
Har inte riktigt fattat vad det innebär, mer än att vi är lediga från klockan tolv om inte någon lärare i något ämne anser att vi ligger efter med något eller så.
Så framkallade lite bilder, sen åkte jag till biblioteket och lämnade ett par böcker, sen åkte jag till Kupolen i Borlänge en sväng, och sen åkte jag hem igen. Nu sitter jag och fryser under en filt, och funderar på att slå på en film eller något.

Imorgon har jag fotografisk bild och textkommunikation, och på texten så ska vi till Arenan igen och hålla på, ska bli skoj faktiskt, vi får göra lite olika saker, trycka på tröjor om vi vill, rita, hålla på med prälplattor och sånt pyssel. Blir nog bra. Sen åker jag hem till Malung över helgen. Skönt!

Vad händer annars i helgen?

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: