MIKA

2009-10-21
20:13:48

2009-10-21
Halloj.

Idag har jag varit i skolan, hade idrottsprov, vilket kändes grymt bra faktiskt, får jag inte godkänt på detta vet jag inte vad jag gör. Skäller lite på Willi kanske. Haha. Nä men jag kommer få godkänt, det känner jag på mig.
Blev klar med provet nån minut över 9, sen hade jag håltimme fram till 13.30.
Det borde vara straffbart att ha så långa hål. Det tycker till och med lärarna. Men men, så är det väl. Man kan inte anpassa schemat så att det ska stämma för alla, så är det ju.

Hade sista psykologilektionen idag. Vi körde en lek kallad Psykologijeopardy, och ja, vi kom tvåa.
Lite tråkigt att inte ha mer psykologi nu, men så är det. Hon tog ut oss en och en och talade om hur vi låg till, och när jag skulle prata med henne sa hon att jag var en lurig person, som hon inte visste hur hon skulle sätta betyg på. Hon sa att jag var en duktig elev som inte är rädd för att svara på frågor eller tala inför andra, och att jag gör bra jobb osv, så hon trodde hon skulle sätta ett VG på mig. Hoppas hoppas!!

Imorgon kommer min älskade mor hit, oc hon sover över hos mig till fredag, sen vad hon hittar på medans jag är i skolan vet jag faktiskt inte, men efter skolan åker vi iallafall direkt hem, och sen ska jag jobba.

På lördag åker jag till min Alex, ska bli massa mys. På söndag ska vi åka in till stan och se på zombies som går runt.
Nej, inte riktiga zombies (tror jag xD), utan människor som klätt ut sig ill sådana. Måste ladda kameran, har lovat moder att ta kort på dessa varelser, hihi.

Nej, nu ska jag fortsätta se på Stockholm-Arlanda och sega.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: