MIKA

2009-09-01
20:37:34

2009-09-01
Hellu!

Idag har jag varit i skolan, där vi på textkommunikationen fick lära oss att skriva ett CV, och på idrotten gick jag och Ida med stavar.
Efter det åkte jag hem, då jag slutar efter idrotten, sen så åkte jag och Henny till Kupolen i Borlänge.
Köpte en present åt lille Alexander, det blev ett Jengaspel, och så köpte jag en plånbok, jättestor för 29 kronor, den kostade 199 innan. Helt sjukt. Köpte även duschcreme och hårnålar. Det var nog det jag köpte, sdå det jag ville och tänkt jag skulle ha ( jätteljusblå jeansleggings från Gina Tricot och ett armband från H&M ) var slut, som vanligt när jag vet att jag ska ha något. Aja, sånt är livet.
Är så sjukt trött just nu så ni anar inte. Nu ska jag återgå till tittandet av Family Guy.

Hörs!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: