MIKA

2009-09-19
21:28:20

2009-09-19
Tjosan!

Idag så gick jag upp vid halv nio och åt frukost och sånt, packade ner träningskläderna, och gick mot badhuset. Mötte Christina där, och först gick vi ner till gymmet och höll på där i ca 40 minuter. Efter detta slängde vi oss i bassängen och var där i kanske.. 20 minuter? Gick  och duschade, satte oss i bastun i kanske 10-15 minuter med massa balsam i håret, gick ut, duschade av oss, och gjorde oss iording och gick därifrån. Lämnade en bok på biblioteket, samt köpte batterier till min analoga systemkamera. Det sved kan jag säga.. 150 kronor för två jättesmå batterier.. Usch. Hujedamig.

Gick hem, var hemma ett tag, sen gick jag till Micke och lämnade över en present till Alexander, som fyllde 4 i måndags, och i söndags var det kalas för honom, och självklart hade jag glömt presenten hemma i Falun. Smart.. Oh well, han blev glad iallafall. Gick hem efter ett tag, åt lite, sen så har jag inte gjort så mycket mer. Sovit lite på soffan. Och det är bara skit på TV också. HelgTV= Dålig TV... Det enda som är bra är de dubbla Simpsons -och Family Guyavsnitten.
Sen är det bara skit.

Hunden ligger nästan på mig och jag ska fortsätta glo på skitTV.

// Mika
Kommentarer:
#1: Nicole

Fin blogg:)

kika gärna in på min



love

2009-09-19 @ 21:51:43
#2: Nicole

sv: Så lite så :) haha ja eller hur , men ganska skönt att slippa proppa glaset med isbitar när man använder det också



love

2009-09-19 @ 22:48:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: