MIKA

2010-04-18
21:35:52

2010-04-18
Tjo. Blev ingen bloggning igår, hade lite fullt upp, hehe.
Var först hos Micke sen drog jag till Christina ^^ Fick ett stativ av bror Peter igår med, tack så jättejättejättemycket! :D

Idag har jag åkt buss typ. Är nu hemma i Falun. När jag stod i stan och väntade på bussen så kom två killar fram till mig, varav den ena började prata engelska med mig. Han frågade vad jag hette, hur gammal jag var, om jag var student, om jag bodde i Falun osv osv. Han sa även att han kände igen mig. Läskigt. Men men, han var trevlig iallafall. Han tyckte att jag var jätteduktig på engelska och berättade att han och hans vän var från Holland. Hm. Ja.

Nu är jag iallafall i Falun och skall snart hoppa in i duschen. Är ledig från och med onsdag efter skolan, så inte lång skolvecka. Yay!! ^^

Nåväl.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: