MIKA

2010-08-28
22:37:00

Aktiv dag.
Eller ja, vi har hållt igång iallafall. Gick upp halv tio, åt frukost och klädde på mig, sen åkte jag och mor till bror Peters hus och matade fiskar och jag stal hans burkar och pantade dem. ;) Sen så åkte vi runt och kikade på kontorsstolar till mig, dessvärre hittade vi ingen.

Sen gick vi på byn en sväng och fick gratis mat eftersom det var gatufestival idag. Gratis är gott. Kolbulle och korv med bröd. Snacka om att jag blev mätt. Sen gick vi runt ett tag till, sen såg vi Katina och barnen som var ute. Alexander hade precis ridit på en lite häst, haha.

Sedan gick vi in på Masens där det var halva priset på allt, jag införskaffade mig två handväskor, mamma köpte en stor resväska till mig (och henne) samt en handväska till sig. Finfint. Sedan åkte vi hem, åt mat och beställde bilder. Sen åkte vi till Micke och barnen en sväng, sen drog jag till Therese och hjälpte henne med hennes engelskaläxa :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: