MIKA

2010-08-24
21:36:45

Kräftor, ost och kex.
Idag har jag ätit kräftor för första gången i mitt liv. Jag var skeptisk. Väldigt skeptisk. Men fasen så gott det var! Helt otroligt, hade förväntat mig att det skulle bara smaka.. segt. Mycket godare än räkor detta, japp japp. Till detta åt vi ost och kex samt frukt (vindruvor och honungsmelon). Jag och Emma är förjävla duktiga på att dela upp jämnt alltså, jag stod för ost, kex, dricka och vitlöksbröd, hon stod för frukt, kräftor och baugetter. Vi tänkte räkna ut det, och när vi gjorde det visade dt sig att vi betalat nästan exakt liak mycket, så det blev ingen som blev skyldig någon några pengar, hur bra som helst.
Det var första gången för Angelica också, och även hon tyckte om kräftorna, så det bvlev en lyckad middag ikväll, jätteskoj.
Efter maten snackade vi en massa skit och skrattade, som alltid.  Mycket trevligt brudar, detta skall göras om ;)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: